På promenad ..

Jag brukar ju gå mina dagliga promenader runtom i Sävja.
Att vara ute och gå och lyssna på musik gör att mitt inre
lever i sin egna värld. Jag kan gå och tänka på massa gamla
minnen med vänner och allt roligt som de har sagt eller gjort.
Detta i sin tur brukar medföra ett högt skratt! Man glömmer
som lite bort att om man skrattar med hörlurar i öronen så
blir det lite högre än vad man tänkt. Vilket i sin tur gör de som
man möter väldigt nervösa. De börjar ju säkert funderar över
om jag är 1. full 2. lite egen (så att säga) 3. låtsas vara lycklig.
Eller så är det inte något av de alternativen, de kanske tror att
jag pratar i headset eller lyssnar på ljudbok istället för "Shake
that ass" ;)

Iallafall så hände det en liten halvpinsam sak när jag var ute och
gick min dagliga runda häromdagen. Jag mötte en kvinna med en hund
och som vanligt när jag möter någon så hälsar jag. Inget undantag denna
gång, förutom att jag även vände mig ner mot hunden och sa hej, i helt
normal ton. Kvinnan och jag tittade på varandra en millisekund,lite förvånade
båda två, innan vi både traskade vidare.
Blev lite konstigt men roligt i efterhand :)

Promenader kan vara kul!
Kram Sandra

2011-10-19 @ 20:09:27 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahahahaha!!! Nu börjar bilderna i mitt huvud bildas. Haha!

Puss

2011-10-20 @ 13:00:48
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0