En vis person sa en gång..

..att man måste prioritera och lägga sina pengar på rätt saker.
På det man tycker är viktigt!
Det tänker jag alltid på när jag gör någonting, att lägga pengar
på det som är viktigt för mig. Och kläder, saker är inte det viktigaste
för mig, även om det är kul ibland såklart.
Att åka och hälsa på vänner, familj och släkt skulle jag kunna
lägga alla mina pengar på! I helgen var jag i Sundsvall och
träffade mina tjejer, vilket inte blir alltför ofta eftersom att vi
bor på lite olika ställen. Alla har sin egen bubbla.
Men det var en toppen helg!
Nu befinner jag mig i huvudstaden med min lillasyster, första
gången hon är här! Vi springer runt i Stockholm, turistar,
åker fel, hittar rätt, skrattar, går för långsamt och äter gott!
Man måste göra saker ibland. Våga leva. Lägga pengar på
det man uppskattar! För ofta är det mycket viktigt för en.
Kram Sandra
2011-10-31 @ 21:46:42 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0