Dags att köpa julkort!

Köp ett speciellt julkort av mig och skicka det till någon du håller kär :)


Fram och baksida.


Insidan.

Ni får ursäkta att bilderna ser lite halvbra ut, rena projektet att få in dem
på bloggen. Då jag kämpat med att få in dem från mobilen. De är iallafall
superfina!

Köp ett för 20kr, de är dyra men pengarna ska gå till ett barnhem för
flickor i Nepal. Oavkortat!

De vet inte om att de ska få pengarna utan det kommer komma
till dem som en julklapp på julafton! Mer om det kommer i senare
inlägg.

Är du sugen på att köpa ett julkort? Lämna en kommentar :)
Du kan även maila mig på [email protected]

Kram Sandra

2011-10-22 @ 02:20:57 Årets julklapp - 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Jag har varit på kurs hela dagen i Töllstorp.

Ska bli tränare där uppe på deras grupp pass så idag och imorgon är det utbildning sen även i November och december så har lite att se fram emot :)



Hahah ja visst va den söt den där gunghästen ;) nej jag tror inte du behöver länka till min blogg för att vara med i tävlingen men om du vill får du gärna göra det ;)



Pussen

2011-10-22 @ 17:35:35
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Robert E

Hejsan Sandra - jag vill verkligen stödja dig i ditt arbete för att samla ihop pengar. Jag kan tänka mig att köpa 5 st julkort av dig.



Du har min mailadress!



//Robert E

2011-10-23 @ 01:20:07
URL: http://enheltvanligjag.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag vill med såklart stödja. 5kort vill jag ha! :)puss!!!

2011-10-23 @ 21:37:37
URL: http://Petramargaretha.devote.se
Postat av: Maria Nilsson

Jag vill också ha 5 st Sandra ! :-)

2011-10-25 @ 16:04:31
Postat av: Sandra

Det fixar jag Maria!:)

2011-10-25 @ 18:55:24

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0