Tänk vad lite man.

Om vissa saker. Har pratat i telefon med en jurist idag för
att få reda på lite rättigheter man har. Och lite lagar
angående hyreskontrakt för en fastighet.

Jag blir så lätt inspirerad och tänkte för en sekund att
jag borde bli jurist. Tänk känslan av att kunna så mycket
och kunna hjälpa andra som blir lurade osv.
Men så tänkte jag en gång till och insåg att det nog inte
är mitt yrke iallafall. Fast man vet ju aldrig :)

Ikväll blir det ta igen tid med Sara som kommer hem
över helgen! Underbart.

Vad ska ni hitta på?
Kram Sandra

2011-11-04 @ 19:12:58 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tror du kan bli vad du vill! :)

Min favorit i Idol är nog Moa. :)

Vad gör du idag?

Puss!

2011-11-05 @ 07:55:56
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0