Ödet? Ja, så måste det vara.

Var och kikade på lägenheten igår, den var jättemysig och fin! Hon som visade den för oss var riktigt cool. Vi fick köpa loss lite möbler och vi hittade en hel del vi ville. Vi börjar ju från noll. Dessutom är jag ju en sådan riktigt andlig person och tror mycket på ödet. De visade sig att kvinnan som bott där hade varit väldigt engagerad i Röda Korset och i välgörenhet. Vilket är ett av mina största intressen, jag ju engagerad i Unicef just nu, men vill gärna engagera mig i Röda Korset med så småningom. Det känns ändå lite som ödet, att efter 6månaders väntan får vi en lägenhet fortare än vi hann blinka där en kvinna som engagerat sig mycket i saker har bott. (Hon är i himlen nu). Vi ska få ett eget hem, vårt hem! Och jag vill ha massvis med besök, från norr till söder. Bara kom :) Hoppas att ni får en härlig dag! Kram Sandra

2011-11-24 @ 08:42:38 Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Du ska få besök!! :) Så glad för er skull!

När flyttar ni in? PUSS!

2011-11-24 @ 13:02:12
URL: http://petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0