Min dag i sin enkelhet.

img_0631 (MMS)

Dagen började med att jag följde med Ida på innebandy. Det var hennes sambo som spelade och hans lag, riktigt kul! Även om inte resultatet blev vad vi hoppats på.  Sen har jag spenderat kvällen med min Moffepoffe och vi har kollat på Ip Man hela kvällen och nu vill vi båda börja på kampsport. Moffe har visserligen hållt på med sånt som liten och jag blir som vanligt inspirerad direkt och vill börja jag med. Vi får väl se hur det blir med den saken! Självklart har jag redan hittat en klubb i Uppsala också, fast boxning. Coolt! :)  Får se vad det blir för film nu. Kanske handlar om dansare och ja då kan ni ju gissa vad jag vill göra efter det! Haha.  Nåja. Hoppas ni har haft en fin advent! Trots storm i större delar. Nu närmar sig den älskade julen. :)  Kram Sandra

2011-11-27 @ 22:04:32 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0