Jag vann!

Jag vann över mitt godissug idag! Blev helt plötsligt sugen på daim, efter mitt sista jobbpass. ( jobbade dubbelt idag ). Iallafall så tog jag bussen hemåt och kände de där riktiga godissuget. Just idag var det daim som smaklökarna ville ha! Men när bussen stannade utanför Willys så valde jag att sitta kvar, även vid Ica. Sjukt stolt är jag! Jag vill ju försöka hålla godisätandet till helgerna åtminstone. Dessutom vill jag ju se resultat från det jag tränar. Men jag åker ju buss varje dag så det blir en liten kamp tills dess att jag fått ur lite socker ur kroppen! Nu är jag trött och vill sova. Sov dåligt inatt och precis när jag lyckats somna fick jag ett sms från Linnea, som kommit fram till östkusten :) Godnatt mina vänner!

2011-11-30 @ 20:57:44 Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va du är duktig som höll godis suget i schack! Sj hade jag inte kunnat motstå om jag fick ett sånt sug! ;)



Hoppas allt är bra med dig denna 1 December dag :)



Puss okram

2011-12-01 @ 13:31:37
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0