Fullspäckad dag.

Varit uppe med tuppen idag och haft full fart. Skulle följa med min syster till Jönköping för att
äta lunch med Johanna och Jossan. Har även träffat min bonussyster Bea Alltid lika kul att träffa dem!
Även alltid lika skönt att ha någon  mer som är lik mig själv i mitt velande i livet.
Eller det är väl inte direkt ett velande vi har utan mer alldeles för mycket drömmar
och planer om vad man vill göra.
Nu när min syster ska åka till Australien imorgon blir jag ju alldeles fylld av ångest, jag vill också!
Men plugga till våren var det nu ja. Om jag kommer in och så får jag tänka att jag kan resa
med plugget sen. Så får det bli, iallafall för stunden:)
Nu är det lugnt här hemma medans Linnéa är och säger hejdå till sina fotbollskompisar.
Men snart kommer hon hem och då blir det full fart igen, det ska packas, det ska kollas,
det ska vara nervöst och allt ska göras klart!
Så nu njuter jag lite av lugnet ;)
2011-11-14 @ 20:27:06 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0