Det är okej att göra ingenting!

Ibland kan jag få lite ångest över de dagar jag inte har något inplanerat, eller de dagar jag varken vill eller orkar göra något. Jag brukar tänka att jag måste göra något utav varje dag för att annars missar jag en dag av livet. Men med tiden har jag insett att det är okej att göra ingenting. Man missar inte en dag av livet, utan man tar vara på en. Idag vill jag vara själv, bara ligga i sängen och läsa en bok. Det är okej att göra ingenting! Kram Sandra

2011-11-07 @ 13:04:44 Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Absolut! Det är helt okey! :) Vilken fin bild i din header! :) puss!

2011-11-07 @ 14:47:07
URL: http://Petramargaretha.devote.se
Postat av: Tilda

vad fin din blogg blev vännen! :D Och självklart får man göra ingenting, det är mer än okej! ;)

2011-11-07 @ 19:16:58
URL: http://tildamatilda.devote.se
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Hihi får starta en liten gissningslek sen där man får skriva va man tror de blir kön och när den kommer ;)



Tack söta du, men usch håret är tjockt och går inte styra för tillfället haha ;) så idag blir de fram med häcksaxen ;)



Hihi du ångest över att göra ingenting då är vi två som har det ;) jag får världens panik över att inte göra någonting. Men som sagt det är faktiskt bra att kunna njuta av lugnet med ibland.



Hoppas du får en bra tisdag gumman



Puss o kram

2011-11-08 @ 06:55:22
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0