Allt löser sig!

Jag trodde nog inte riktigt på dem orden förr men numera gör jag det.
Det är riktigt bra ord och det bästa av allt är att de är sanna.
Man måste bara ha tålamod och låta saker ta sin tid, vilket jag
har väldigt svårt för egentligen. Men all går ju upp och ner!

Sa ju upp mig från mitt jobb som personlig assistent, för att jag
kände att ajg är en person som vill ha arbetskollegor. Så började
jag om som springvikarie på skolor och har nu fått jobb fram till
jul på en och samma skola. Skönt!
Har aldrig riktigt varit den som oroat mig för jobb för jag vet att
om man bara lägger manken till så går det! Sen gillar ju jag att
jobba och är en jobbmänniska. Socialt är kul!

Iallafall, kontraktet till lägenheten är skrivet och nycklarna
ska vi få på torsdag. Innan vi flyttar in ska vi se till att alla
rum tapetseras och målas, det får vi gratis av Uppsalahem.
Tack för det! Och i maj får vi byta alla golv. Greeat!

Livet känns rätt bra nu alltså! Hoppas bara att jag kommer in
på skola med sen är allt klirrat. :)

Hoppas att alla mår bra!
Kram på er!
2011-11-26 @ 19:38:34 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Det låter bra vännen! :)

Härligt att få lite omgjort i lght. :)

Puss!

2011-11-27 @ 23:39:06
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0