Trött tjej!

Idag är jag mycket, mycket trött!
Blev en sen kväll igår då vi åkte till
Stockholm för att hämta soffan.

Tog tid att komma dit och hem, tog
tid att sätta ihop den. Men nu står den
där, så himla skönt!

Försöker bara finna energi till dagen..
Jobb fram till klockan 17,15 om inte
längre..

Känns som att saker hamnar i bakgrunden
nuförtiden. Vänner och träning. Träning
mest för att jag fortfarande är rosslig! Kan
inte fatta detta men så är det.

Trots detta så är jag ändå lycklig! Allt börjar
falla på plats. Vi har ett hem, jag ska börja
plugga och utbilda mig, vi ska hem och
umgås vid jul och ja. Det hela känns bra :)

Hoppas att ni får en bra dag!
Kram Sandra
2011-12-13 @ 06:54:03 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0