Fina vänner!

Gårdagskvällen tillbringades hos min fina vän Siri.
Vi träffas alltför sällan nuförtiden, trots att vi bor
i samma stad! Men när man väl ses så är allt
precis som vanligt, som det ska vara med riktiga
vänner.

Man behöver inte höras jämt och det kan gå ett
tag innan man ses. Men när man väl ses och hörs
är allt precis som det alltid har varit.

Jag har turen att ha flera sådana vänner!♥
Älskar er mest av allt! Och lyckligast är jag
med er i min omgivning. Ni vet alla precis vilka
ni är! Fantastiska människor är vad ni är!
2011-12-12 @ 12:14:12 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Jag älskar dig och saknar dig! Tänkte ringa dig när jag var ute och gick innan. Tur jag inte gjorde det, du hade inte hört ett ord av vad jag sagt pga allt flåsande. ;)

Puss kram hjärtat!

2011-12-13 @ 14:46:37
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0