Ofrivilligt ledig idag!

Skulle egentligen jobbat idag men har inte varit alltför kry. Somnade väldigt sent igår dessutom och när jag baknade idag såg mitt ansikte ut som en boll! Uppsvullen och utsliten.
Tror att jag har tagit i lite för mycket den senaste tiden och inte varit snäll mot mig själv.
Så inget jobb för mig idag, har varit inbäddad hela dagen och nu kan jag vila upp mig till på söndag!

Hoppas att ni mår bra och har en bra dag! :)

kram Sandra
2011-08-04 @ 18:12:13 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; härligt! :D

jag mår jättebra (:

händer ngt kul imon då? ^^

tacksåmkt! c:



KRAM!

2011-08-04 @ 20:24:01
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0