Vilken energivecka!

En vecka som fyllt mig med energi, vilket verkligen behövts :) Restaurang date med Matilda&Petra, lunch med Jossan P, kaffepaus med Ellen&Marie, filmkväll med min Moffis, tjejkväll&biomys med Sara och en frukost på hestraviken med mamma & lillasyster! ❤ Japp en fin vecka med massa energi, för redan imorgon börjar den nya veckan direkt med ett besök hos veterinären. Utredningen angående Marleys allergi ska sättas igång. Suttit och skrivit ner hela hans sjukdomshistoria (från Uppsala-Gnosjö) och innwhåll av uppfödarens foder, förra fodret och nuvarande. Letat info om alla de 12foder vi fått i förslag av veterinären&ja jag behöver nog inte babbla på mer. Ni förstår säkert att hjärngympan här är gjord för ikväll och imorgon är början på att få Marley helt frisk. Så nu ska jag försöka ta med veckans energi in i den kommande veckan och ha i tankarna att allt löser sig.






2014-10-19 @ 19:45:40 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0