Livet

Idag är det 10år sedan min fina moster somnade in efter att ha kämpat med sin cancer i flera år❤ Tankarna går tillbaka till den tiden, när man levde mitt i oron och denna jävla cancer. Imorgon ska jag se hennes dotter, min kusin gå balen och någonstans sitter min moster och kikar ner. Stolt!
Moffe och jag införskaffade varsitt armband från ungcancer, de som säger det bäst -Fuck Cancer! För så känner nog varenda människa. Man vill inte att någon ska drabbas av denna äckliga sjukdom.
Moster "du lämnade ditt leende på vår jord"


Så kommer jag till kontrasterna i livet. För idag är också dagen jag hyllar livet lite extra. Idag träffade jag min bästa kompis och deras nyfödda lilla Esther för första gången❤ Kunde knappt sluta titta på henne, ett litet liv! åh hjärtegull:) Som har två helt underbara föräldrar och världens bästa storebror. Redan vid första ögonkastet önskar man henne all lycka i livet och ett gott och friskt liv.
Kontrasterna går hand i hand och tur är väl det för annars skulle man nog inte orka med. Barn är lycka! ❤

Så ta vara på varandra och på stunder. Ta ingen för givet och umgås mycket med de du håller kärt! För de är de som gör dig rik, stunder, minnen, skratt&kärlek.



Bilden är från igår, en fika hos min kusin Annie och massa tjöt. Som sagt stunder, inte saker. Det lägger jag värde på❤
2014-05-27 @ 14:40:52 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0