Halmstad

Idag åkte jag, mamma och pappa en sväng till Halmstad. Började med frukost hos min moster och hennes man i tylösand. I deras mysiga husvagn! Åå ibland saknar jag husvagnslivet riktigt mycket :) Det får definitivt bli en husvagn i framtiden! Så underbart och avkopplande!♡


Vi åkte vidare in till stan där det var internationell streetmarket, utomlandskänsla och mycket att se. Jag åt min efterlängtade langos, en rätt från ungern :) Mamma hälsade även på Per Gessle och jag såg mitt första vildsvin med små ungar! En härlig lördag!♡

Väldigt trött när jag kom hem, tror att de vakna timmarna under åksovädret som drog över Gnosjö inatt kom ifatt en! Länge sen det var ett sånt extremt åskoväder, hela lägenheten lyste upp varannan sekund!
Får kika lite till på champions league finalen innan jag lägger mig och laddar jobb imorgon! Ha en fin lördagkväll alla!:)
2014-05-24 @ 22:00:49 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0