Morgonstund har guld i mun☆

Vaknar upp av en puss från min man, hör när ytterdörren stängs och han beger sig till jobbet. Kollar på klockan och ser att ännu är det tidig morgon, jag är ledig och somnar om. Inga måsten, inget att stressa till utan verkligen kunna fånga dagen. Stiger upp och ser att solen lurar bakom molnen. Bestämmer mig för att börja dagen utomhus, tar med mig kaffe och Marleys favoriter, boll och freesbe. Sätter mig i trädgården, 6grader trots en sol bakom moln och så friskt det är. Där sitter jag, kastar lite till Marley som hoppar runt, dricker min kaffe och njuter av stunden.





Min lediga dag, fångar jag upp, där&då.


2014-03-04 @ 12:46:26 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0