Klövjeväska

Idag övade jag Marley lite med att vänja sig vid sin väska. Inga vikter i utan enbart två små handdukar, då jag vill vänja honom först och dessutom inte börja med iallafall för tungt innan han är 2år och nästintill växt färdigt.


Känner mig lite osäker på om den sitter rätt. Läst på massa på internet och kollat bilder. Han har ju så mycket fett vid halsen med som svämmar över :). Den gled lite så får justera lite mer till nästa gång vi övar. Köpte denna billigt i ullared och tänkte att vi har den som övningsväska nu, inga tyngder och övar in känslan. I maj när han fyller 2år funderar jag på att köpa en lite dyrare och låta honom prova ut den innan med hjälp. För vandringen blir uppskjuten till juli istället och tills dess är mitt mål att han ska ha hunnit öva mycket med lite tyngre saker i väskan och dessutom vara så bekväm som möjligt. Dessutom ha en ordentlig som är väl utprovad och inte ger skav. Är ju ändå en 3dagars vandring.

Önska oss lycka till! :)
2014-03-04 @ 16:22:42 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0