Juni♡

Juni månad går mot sitt slut och det har varit en riktigt härlig månad. Dels hunnit med både en roadtrip till både Malmö och Uppsala. Det har varit en månad fylld av umgänge med mina båda familjer och mer blir det innan månaden är slut. Positiva saker är på gång och jag hoppas att allt går i lås.

I övrigt har jag jobbat mycket med att lugna mitt sinne och mina tankar. Att kunna leva med ett peaceful mind och släppa på lite negativa tankar och få till det positiva mer och mer. Även släppa på tankar som tar energi och fokusera på det som tar mindre eller ingen alls. Lätt som en plätt vissa dagar och svårare andra. Men som med allt behöver det jobbas på hela tiden. För varje dag kommer jag nämre mitt mål♡


2014-06-24 @ 20:17:30 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0