Tiden går fort.

Nu går tiden grymt fort och det är lite drygt 2,5vecka kvar tills vi ska fjällvandra!
Idag övade jag Marley med klövjeväskan och med lite mer tyngd i. Den ska han få ha på sig vid varje promenad nu och sista veckan innan vi åker ska den vara fäesigpackad. Så att han kan gå in den riktiga packningen ordentligt.



Även beställt lite idag. Dels en första hjälpen väska till Marley, där det även finna en instruktionsbok i. Man vet ju aldrig när olyckan är framme. Den beställde jag på vetzoo.se


Sedan har jag och Moffe beställt lite till oss men här är bara mina saker. Ett uppblåsbart liggunderlad med kudde, skiljer enbart 180gram från ett "vanligt" liggunderlag. Ett eget litet, mini triangelkök till mig och mitt vegetariska, strumpor, ett enklare underställ och sedan ska jag ha ett till lite värmare. Dessutom en microfeber tröja som jag tänkte ha som mellanlager. Även en liten matlåda med alla tillbehör+en liten skärbräda. Även om det är i hårdplast så är det godkänt av livsmedelsverket, väger ju lite dessutom.



Kommer nog bli bra det här. Mycket har jag redan och allra viktigast är ju att Marley har allt sitt och ett par riktigt ordentliga skor! Men nu är väldigt mycket av packningslistan avprickad och vi börjar bli redo för en 4dagars vandring!:)
2014-07-01 @ 23:00:21 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0