Solenergi!

Alltså solenergi måste ju vara bland det bästa i världen! Så fort solen börjar lysa så kommer energin på köpet, blir mycket piggare, gladare och livet känns ännu lite bättre. Sol behövs! Regn med. Men som man säger efter regn kommer solsken, så i slutändan är den ändå där.

Idag är det strålande sol och klarblå himmel! Det kändes mycket lättare att stiga upp när Marley väckte mig vid åtta. Då ville han gå ut. Konstigt hur hundar lär sig, han väcker nämligen aldrig och då menar jag aldrig Moffe på morgonen. Det är alltid mig. Ställer sig och slår mig med sina tassar tills jag vaknar. Så nu har vi varit ute en stund och fått oss lite energi. Solenergi. :)

Nu ligger vi i soffan och myser!
Ha en härlig dag :)




2013-03-24 @ 11:59:09 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0