Vardag

Nu har jag börjat kom in i vardagen igen, faktiskt väldigt skönt att börja jobba igen. Har saknat barnen! Imorgon ska jag på ett möte om ytterligare jobb inom vården. Får du dubbeljobba lite för att hålla alla dörrar öppna. Jag har våren på mig att se hur hösten kommer att formas och hur jag vill att den ska formas. Spännande!

Nu ska det köras igång i lägenheten igen med. Nu ska väl allt börja falla på plats snart. Så får vännerna komma hit och fira in flytten :). Önskar att alla mina vänner bodde nära, så typiskt att alla ska vara utspridda i Sverige. Så får jag istället tänka hur lyckligt lottad jag är som har dom<3

Nu chillidill efter jobbdagen! Regn och rusk ute men vad gör det? Mysigt och kläder efter väder är ett motto som funkar. Frisk luft kan väl ingen säga nej till? :)

2013-01-09 @ 16:45:47 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0