Var dag.

Man måste ta vara på var dag. När vi flyttade till lägenheten var allt ett kaos och jag grät. Efter någon dag, mitt i kaoset sa jag till Moffe att här sitter jag och gråter i en lägenhet som kommer att bli så fin medans människor både i Sverige och i andra länder inte ens har tak över huvudet. Det finns de som kämpar med sjukdomar och där inget annat betyder mer än nära och kära.
Det är fortfarande saker kvar att göra i lägenheten men allt löser sig. Jag måste bara tänka om nu. Påminna mig själv om vad som är viktigast!

Jag ska jobba på det iår och även på att behålla lugnet. Jag stressar upp mig för fort! Det finns alltid saker att jobba på med sig själv genom hela livet, man måste bara vara medveten och veta vad man ska jobba på.

"Kom ihåg att du skapar din egen verklighet och att du har kraften inom dig att skapa positivitet i ditt liv".

:).

2013-01-06 @ 12:35:41 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0