Stunder

Underbara stunder! Idag åkte vi och träffade Dante som vi pluggat med i Östersund! Inte träffats på 2år och helt plötsligt befinner han sig i Värnamo! Galet kul :) Så mycket minnen som kommer upp, så mycket. Jag lever inte längre i bubblan men vid stunder då jag träffar folk som jag levde med där då kan jag längta tillbaka så det gör ont! Samtidigt som jag tänker att vilka fina människor jag har träffat där och har runtom i Sverige♥ Birkabubblan! Det bästa jag gjort är att gå på folkis!
Idag var en fin stund när man fick träffa en fin människa från den fina tiden och ändå känns det som att vi sågs senast igår.


2013-08-25 @ 20:43:53 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0