Bästa sättet att rensa en jobbig dag.

Det är genom att gå ut och gå. Denna gången hade jag ingen musik när jag gick runt sjön och passade på att stanna till för att bara lyssna till tystnaden. Tänk vad mycket ljud man utsätter öronen för varje dag och glömmer många gånger bort att verkligen lyssna till tystnaden. Speciellt i naturen en dag som denna, då solen sken, det var vindstilla och sjön låg blank.

Jag har mycket oro i mig tror jag, kan inte riktigt säga vad det är. Händer mycket i livet och förändringar skrr så kanske inte så konstigt.Tänker mycket, som vanligt och kan inte hitta min inre ro. Så har fått väldigt ont i magen. Det är ju alltid där min stress eller oro hamnar, ballongmage och magamärtor. Ska försöka hitta lugnet i att allt löser sig och att jag inte behöver stressa upp mig för saker. Stress gör inget gott.

Sjön var iallfall bra till att bli av med lite tankar och det var skönt med lite sol! Marley var såklart också med.

2012-11-19 @ 22:40:05 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0