Roligare att ge än att få!

Visst är det en härlig känsla av att få ge. Det spelar ingen roll vad, alltifrån en kommentar till en sak. Alltid lika kul och det fyller en med sådan energi! Självklart måste man någon gå få, för att det hela ska gå jämt ut. Små saker i vardagen är de som gör det! Livet är varje dag och du kan göra varje dag till en bra dag!
Ibland när jag gör mat till Mostafa eller innan jag ska någonstans brukar jag lämna små lappar. Mest för att det är en glimt i vardagen och kan pigga upp en person otroligt mycket. Häromdagen gjorde jag frukost till honom och lämnade en liten lapp :). Det får inte bli för ofta men med jämna mellanrum. Prova du med! Det behövs inte mycket och det behöver inte kosta. Kärlek och värme, viktigt det där!

2012-05-07 @ 17:36:32 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0