Hej hopp!

Jag lever och jag mår bra! Var lite mycket där
innan tentan men nu är den gjord och jag har sovit
jättemycket. Jag har hunnit fylla år med och blivit ett
år äldre och klokare :)
Har haft väldigt lugna och sköna dagar, med fotboll,
umgås, lunchdate och massa film. Men imorgon börjar
allvaret igen, då blir det skola och de kör inte lite hårt nu
sista månaden. Men snart är det sommar!
Sitter och klurar på en ny insamling, en rejäl en!
Massa ideér och det gäller bara att få dem till verket!
Hoppas på att jag har en kompanjon i höst med att finalen
blir att åka till själva stället vi samlar in pengar till och
faktiskt vara på plats och göra lite med :)
Mer om det senare.
Hoppas att ni mår bra!
Kram Sandra
2012-05-14 @ 19:55:23 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0