Livet!



Har suttit på ett café i flera timmar idag och
bara matat in mig med information om hälsa,
lidande och rentav livet. Det uppstår så mycket
tankar och man vet inte riktigt hur man ska få
ihop allt detta till att kunna komma ihåg allt tills
dess man börjar arbeta. Inte konstigt då man
inte hunnit bearbeta det i huvudet än.
Jag börjar med att använda det på mina
medmänniskor och människor i min närhet.
Intressant är vad det är!

Efter att ha suttit där alldeles för länge och
huvudet kändes som en ballong bestämde jag
mig för att åka hem. Läsa den sista delen hemma
istället. På vägen kom jag på att jag behövde köpa
en termos, jag har ju börjat dricka kaffe!
Nu ser jag både Linnéas och mammas förvånade min!
Och ett "hurra " från pappa ;)
Men seriöst, man är ju död 05,00 på morgonen!


Fick bli en till Mostafa också :)


Köpte även dessa två, som jag kollat
in tidigare. Nu när det var 20% passade
jag på. Nu ligger de fint i varsitt glasskåp!

Nu ska vi snart sticka över till Mostafas
familj och äta hemlagad pizza. Skönt att
slippa laga mat idag faktiskt.
Hoppas ni mår bra, det är okej att må dåligt
också förstås! Man måste få må dåligt ibland,
tillåta sig att må så, för att sedan kunna
uppskatta och må bättre igen.
Så hoppas att ni HAR det bra och tryggt där
ni är, säger vi istället! :)
Kram Sandra
2012-02-08 @ 19:57:09 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma, sambo, syster, dotter, vän

Skrattar med! ;) haha!!! Du är bäst vännen! Hoppas pluggandet går bra! PussKram

2012-02-10 @ 18:59:44
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0