Skola.

Kanske börjar skolan till våren. Högskolan! Tänkte att man måste
ju prova och jag är rätt sugen på att börja plugga. Får se om det
passar mig, men först och främst får man ju se om man kommer in :)

Om jag kommer in på mitt första handsval kommer jag behöva
pendla till Stockholm. Men det är ju inte så långt! Och jag skulle
få gå på den högskola jag helst vill gå på. Mina andra val ligger
här i Uppsala. Nu är det bara att vänta och se :)

Men man börjar ju gå mot åren? Eller nej. Jag har hela livet på mig,
om jag inte dör imorgon. För det vet man ju aldrig! Dag för dag var
det ja!

Kram Sandra

2011-10-18 @ 22:11:36 Min vardag. Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Du är helt underbar och jag älskar dig! Tänk om all vore som du! Vilken underbar värld vi skulle leva i då! Hoppas du kommer in vännen!!! Puss o kram!

2011-10-19 @ 17:45:31
URL: http://Petramargaretha.devote.se

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0