Fixar och donar.

Nu har jag beställt lite julkort med en egen liten söt dikt
som jag har knappat ihop. Tänkte försöka sälja dess sen
för 20kr/st eller om man vill betala valfritt pris är det helt okej!

SJälv lägger jag ut pengarna korten kostar och hoppas kunna
dubbla det åtminstonde. Så både jag och de som köper bidrar
till "Årets julklapp".

Nu är det bara till att vänta på att de ska dimpa ner i postlådan
så att jag kan börja sälja dem. Har även en till liten sak på gång
men måste lägga ner lite mer tid på den så att jag får till
en text som tilltalar människor. Men det får ni höra mer om
senare. Håll ögon och öron öppna :)



Kram Sandra

2011-10-17 @ 22:24:28 Årets julklapp - 2011 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0