Nu kan ni hemma i Småland följa mig här i storstan!

Det är dax för er därhemma att få se hur jag har det här i Uppsala. Eftersom tiden inte alltid passar och man inte kan höras av lika oftare kan ni nu hålla koll på mig via denna blogg.

Det var längesedan jag hade en blogg här och jag kommer inte alls ihåg hur man ändrade bakgrund etc. så då hittade jag en sida där det fanns gratis design att välja mellan.

Denna designen har jag fått av http://www.designandmakeup.se. Jag tipsar starkt till denna sida om du också vill ha en gratis design eller grafik!


Ha en bra dag!
Kram Sandra



2011-07-13 @ 14:07:29 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0