Tavlor.

Jag älskar tavlor! Jag älskar bilder!
Allra helst tycker jag att man ska rama
in egna bilder som man själv har tagit.
Att tavlor ska vara extremt personliga
och ha något att göra med personen som
har dem. Men det är min personliga åsitk!

När vi fått upp tavlor i lägenheten kommer
jag berätta om dem och visa hur de tillhör oss.
Alla utom en tavla har med oss att göra :)

Denna bild ska upp.



Det är jag som är på bilden och mina tre "änglar".
Denna bild har målats av min fina vän Isabella Thorsell
som har startat ett företag där hon nu kan börja sälja
sina tavlor. Kika in HÄR :)

Iallafall så var det våren 2009 som jag fick möjligheten
att vara tre barns trygghet och försöka få in dem i
skolans värld, lära sig svenska och dessutom få vänner.
3barn från Somalia som inte kunde mycket och speciellt
inte svenska språket. Så vi följdes åt hela våren 2009
och det är det bästa jag har gjort samtidigt som det är
det svåraste jag har gjort.

De förblir alltid min tre små "änglar". De finns alltid i
mitt hjärta. Och jag kommer alltid att minnas!

Så denna tavla kopplas väldigt mycket till mig och den
ska upp på väggen.

Har ni någon tavla som verkligen berör er?
Som beskriver er?

Kram Sandra
2011-12-11 @ 13:43:55 Permalink


Kommentarer
Postat av: Gerd

Inte dåligt! Det syns att det är du och ingen annan.

2011-12-13 @ 08:52:41
Postat av: Sandra

Ja, hon är verkligen duktig :)

2011-12-14 @ 16:55:45

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0