Nu kan nyårsafton komma!

Nu bor jag så nära Petra när jag är hemma
att jag skulle kunna springa hem och kissa
om jag vill det :) Tillbringade lite tid där idag
med henne & Vilmer medans Moffis var ute
och jagade med pappa.
Handlat lite nyårsmat, vi ska alla göra lite
var. Blir som en liten buffe med mat!
Vi ska göra en liten del av huvudrätten
och då bestämde vi oss för att göra spätt,
så det skulle passa in med övrig mat.
Ska göra både vegetariska och med kött,
kan säga att det var längesen det låg kött
i min matkorg! Valde nötkött för gris tycker
jag är äckligt nog i sig. Kött i sig, för den delen.
Men det är bara min åsikt.
Hittade lite nytt i veggodisken!
Detta märke är både laktos & gutenfritt.
Desutom är det även för veganer och det
bästa av allt, det är NÄRPRODUCERAT!
Har inte smakat eller ens sätt detta märke
innan så hoppas att det är gott.
Inte nog med det! Detta märke innehåller
inga E-ämnen, som egentligen inte är bra
för kroppen alls. Åh, hur bra kommer inte
detta bli :) Hoppas att detta kommer
till Uppsala med snart!
Medans jag fixade med inhandling av maten
var pappa, Moffe och vår granne Magnus
hemma och flådde ett rådjur de skjutit idag.
Magnus, Rådjur, Moffe & Gibson.
Nöjda efter att äntligen få skjuta något,
efter att provat tidigare i veckan!
Och för er som äter kött så är ju det man
skjuter själv det bästa! Eller om man kan
få tag i det genom någon, vilt är bra.
DÅ vet man exakt vad man får och att
det är 100% kött och inga tillsatser eller
slaggprodukter.
Hoppas att ni fick lite tips idag :)
Kram Sandra
2011-12-30 @ 22:42:57 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0