God Jul!

Idag är det julafton och den börjar lite
konstigt för mig då jag & Moffis ska åka
buss ner till Småland. Men ikväll är den
precis som den ska vara, med släkt &
familj.

Fick min första julklapp redan igår, av min
fina vän Petra! Det här fick jag:

Tack så jättemycket! :) Kärlek till dig Petra.

Idag på morgonen fick jag en julklapp av
mig själv. Tyckte jag var som lite värd det,
dessutom i behov av det!
Det här fick jag:

En ekologisk day cream som verkligen
gör att huden blir mjuk på en gång!
Sedan gav jag mig själv en ny foundation,
har använt denna ett tag nu, ekologisk
även där! Tack till mig själv :)

Jag önskar er alla en riktig God Jul och
jag hoppas att eran julafton blir riktigt
mysig. Kram Sandra
2011-12-24 @ 07:37:37 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0