Boktips!

Tänkte att jag skulle börja lägga in lite
boktips, då jag läser en del böcker.

Genren jag är inne på är verklighets-
baserat. Eller den genren har jag nästan
alltid varit inne på. Tycker det ger mig
så mycket, man tänker efter i hur man
själv lever sin vardag.
Och man behöver påminna sig själv om
att stanna upp och tänka efter lite ibland.

Första boken jag tänkte tipsa om är:


"När livet stannar" handlar om Malin som förlorar 2 av sina 3 barn
och sin man i Tsunamin i Thailand.
Man får följa hennes resa, tiden innan, under
och efter. Den är väldigt gripande och jag lovar er
att tårarna rinner många gånger under denna bok.

Den får en att tänka en gång extra. Att ta vara
på nära och kära för man vet aldrig.

Om ni inte har läst den så tycker jag att ni ska
göra det. Den är verkligen läsvärd!
2011-12-14 @ 23:05:00 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0