Trött i kroppen. Sov alldeles för lite ina...

Trött i kroppen. Sov alldeles för lite inatt så fick gå på extraenergi på jobbet idag. Hela Jobbdagen är en enda dimma. Direkt när jag slutat var det bara till att åka hem och packa träningsväskan. Zakaria och jag kände oss nöjda efter ett pass på Friskis, på en söndag dessutom. Just de ja, söndag, sista bussen gick vid 19...vi var klara vid 20. Så det var bara till att börja vandra hela vägen till stan, genom stan, ut ur stan innan vi kunde bli upphämtade av Mostafa. Trötta efter både frivillig och ofrivillig träning möttes vi av hemmagjord pizza! Så ett bra slut på en annars lite konstig och tröttsam dag. :) Jag säger godnatt mitt herrskap! Kram Sandra

2011-08-07 @ 22:55:49 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0