Nya skor!

Hej!
Jag undrar ifall jag kan prova skorna när de kommit till mig och skicka tillbaka dem om de ej passar. Även byta storlek?
Sedan undrar jag
Jag har äntligen köpt mig ett par skor som jag hoppas kunna använda i
höst och även lite i vinter. Eftersom jag enbart har ett par tygskor och
sandaler kändes det som att det behövdes ett par nya rejäla skor.
De jag valde är ekologiska och alltså bra för miljön!
Ovandel: Eko-certifierat läder
Foder: certifierad Ekologisk Bomull
Yttersula: 30% återvunnet gummi och 70% naturligt gummi
med BIO-D tillsats (gör att gummit bryts ner på 20 år om det
hamnar i jorden)
Skosnören: certifierad Ekologisk Bomull

Dessa hittade jag på ekogarderoben.se


Känner mig väldigt nöjd och hoppas att dessa kommer snart :)

Kram Sandra
2011-08-21 @ 22:35:36 Min vardag. Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0