Jag älskar att göra saker för andra! Det f...

Jag älskar att göra saker för andra! Det finns inget bättre att se andra människors reaktioner när man ger eller gör något för den personen. Jag älskar att ge mer än jag älskar att få! Eftersom jag och Mostafa inte ses så mycket dessa två veckor har jag fixat en överraskning till nästa helg. Det enda han vet är att det tar 1,5h dit (enligt Eniros vägbeskrivning) och att han ska ha med sig ett fiskespö:) Vi ska bege oss till stället direkt när han kommer hem från jobbet på fredagen och sedan vara borta hela helgen! Underbart! Man måste ta vara på varandra! Men det bästa av allt är att jag får ge en överraskning :) underbart! Ta hand om er och om varandra. Godnatt! Kram Sandra

2011-08-31 @ 22:09:34 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0