Min lilla kille!

I måndags sövdes Marley ner och fick öronen spolade,vaxproppar borttagna och en kamera som skulle se om något såf konstigt ut. Eftersom att han har haft problem i ett år till och från med mest höger öra. Allt såg "bra" ut och båda trumhinnorna var intakta. Skönt! Men dock så misstänker de att han har någon form av allergi och ska in och testas för det. Oavsett vad det är så hoppas jag att de hittar det så att vi kan göra det som är bäst för Marley. I måndags mådde han så dåligt och fick inte ro till att kunna somna förens runt 21. Hade kontakt med djursjukhuset även under kvällen. Stackarn! Men på tisdagen började han bli sig själv igen och idag gick jag första långrundan med honom❤ Tur att jag är ledig några dagar och ha kunnat vara hemma och ta hand om honom.


2014-10-08 @ 09:57:06 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0