Hej solen!

Vädret idag! Jag älskar vädret som var idag! Jag har varit ledig och Moffe började sent så vi tog kaffet ute på våran nya picknickfilt. Där ute stannade jag och Marley långt efter det att Moffe åkt till jobbet, ungefär 3h!:) Underbart! Emilia kom hit och är fortfarande kvar ;) Marley ligger här och sover efter både en runda i skogen,  3h bus utomhus och lek med Malte. Annie och Umut stannade till en sväng och grattade min nyförlovade lillasyster :).
En riktigt härlig fredag och inte nog med det så började jag och Moffe dagen med pannkakor! 
Åh. Jag gillar idag!♡
 
2014-03-28 @ 22:47:48 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0