Semester

Började min semester i Jämtland, älskade Jämtland♡ Tänk att jag bodde där i 2år!
Vi gick jämtlandstriangeln! Äntligen!
Vi lyckades pricka in värmeböljan vilket gjorde att fjället visade sig på sin bästa sida men också att det blev extra kämpigt att gå. Det var riktigt tungt stundtals och varje kväll fick jag vifta bort mygg och pyssla om blåsor under fötterna. Gled lite i skorna. Men allt var så värt det!
Att gå och lägga sig till en solnedgång över bergen, att vakna upp till strålande sol och otroliga utsikter, att dricka vatten direkt från bäckarna, att sitta en stund och blicka ut över landskapet och att försöka ta in allt det vackra♡




















































En riktig bildbomb för att det är så vackert! Jag är dessutom så galet glad och stolt över mig själv. Ännu en dröm som gått i uppfyllelse :) Bästa starten på semestern!
Jämtland i mitt hjärta♡
2014-07-23 @ 01:41:12 Permalink


Kommentarer
Postat av: Gerd

Tack för de fina bilderna. Annorlunda natur mot "här nere".

Svar: Ja visst är det annorlunda, så vackert! Älskar att vi har så mycket fint i Sverige :)
sandramarianilssons.blogg.se

2014-07-23 @ 07:49:44

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0