Tuff helg!

Haft jobbhelg och tänkte att varför inte avsluta helgen tufft med, så hängde med mamma på kettelbells. Nu är det soffläge och lite välförtjänt ledighet som väntar i någon dag :) Förresten hur mysigt var det inte att få snö häromdagen? Jag la mig ner en stund under min och Marleys promenad när det snöade som mest, största anledbingen var väl den totala utmattningen som den oplogade skogsvägen gav ;) Härligt! Ser allt som träning tills vi ska vandra jämtlandstriangeln i maj! :)




Brukar tänka att vi får iallafall olika årstider och vi får regn, vi får rusk, vi får sol och det finns länder som ber efter regn då djuren dör och inget växer på grund av torka. Vi får vara tacksamma och vi vet ju att varje åratid kommer varje år. Sverige är bra fint och ser man bara det fina i allt, även en regniga dag eller en kall vinterdag så blir allt mycket roligare! Klart man får klaga av sig nån gång men tänk på att inte fastna i det :). Kläder efter väder! Mina endorfiner efter träningen som får mig så jädrans positiv, hehe. Ha en bra söndag!
2014-02-02 @ 18:23:11 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0