Soffläge

Efter en far och fläng morgon sedan 06 så har jag nu intagit sovläge. En stund iallafall.

Ligger här och är lite bitter, på att jag inte kan ta mig till Mia&Kenya i mars. Blir så när vi haft några månader med dubbla hyror. Allt händer av en mening och jag ska följa Mias alla steg i favoritlandet!♡ Min tur kommer :). Följ henne ni med på Mia.jamili.se!

Men de är ju inte än att man blir lite ressugen när någon nära åker iväg på äventyr. Jag låg och tänkte på alla äventyr jag varit på genom mina år;
☆ Usa
☆ Kenya
☆ Uganda
☆ Kina
☆ Frankrike × 2
☆ Italien × 2
☆ Polen
☆ Österrike × 2
☆ Tyskland × ?
☆ Tunisien
☆ Danmark(men räknas knappt som utland;) )
☆ Turkiet
☆ England

En del har jag hunnit med :). Får vänta till hösten, då jag&Moffis ska iväg. Bestämt ställe och hittat hotell, bara flyg och bokning kvar. Annars är ju Sverige bra fint med och till våren blir det en tur till Norr och en längst ner till söder :) Man måste ju se sig om i landet man bor i å! ♡

Ja men jag ska nog sluta vara bitter nu och fortsätta med mitt soffhäng!



2014-02-05 @ 12:58:33 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0