Gå för hjärtat!

Fick världens bästa tips/uppmaning av min fina vän Matilda. Att ladda ner appen "Gå för hjärtat" och i detta fallet är det för kvinnans hjärta. Där målet är att vi alla gemensamt ska gå runt jorden och för varje km skänker becel 1kr till "Women in red". Det är för forskning och kunskapsspridning om kvinnohjärtat! Målet är 1 000 000kr. Klart man ändå blir lite skeptisk till sånt här, skänker de verkligen?  Kommer pengarna fram? Osv. Men jag väljer att tro att det faktiskt gör det! Jag förlorar heöler heller inget på det för då rör ju jag på mig och håller mig förmodligen friskare. Så ladda ner appen och börja ni med! Även om det enbart är för kvinnans hjärta så är det ju för någons hjärta!♡
Jag gick min första runda idag och när jag ändå är igång så tänkte jag detta året köra "Gnosjö kommun runt". Blir ju att jag går en del och lite pepp är ju aldrig fel :) Får se hur många varv jag hinner runt Gnosjö! 
Dessutom köpte jag och Emilia en varsin rosa shake, så nu har jag en grön, en gul och en rosa. Haha. Färg är härligt! Och nu gör det inget om jag glömmer en på jobbet :) 
Nu är det dax att varva ner efter spinningen och ladda inför imorgon. För då kommer Zakaria hit!! Wiiiii :)
Ska bli så roligt!  Bara massa roligt att se fram emot,  får bara inte glömma att leva i stunderna♡.
 
2014-04-15 @ 21:48:39 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0