Underbara söndag!

Öppet hus i Värnamo för Aloe Vera smink, med tjejerna. Supermysigt!♥ Nu ska jag boka in ett sminkparty här hemma! :)
Blev en fika med Petra&Matilda efteråt, mina fina! Jag har även hunnit med att pyssla ihop&skicka iväg inbjudningar till goa vänner, mer personligt! Tog ju bort min facebook där de var så enkelt att göra evenemang annars. Men oj så underskattat det är att skicka ut kort med posten!
Nu sitter jag i vår nya soffa som kom i torsdags&myser till tända ljus. Lite senare väntas film med min man&innan dess väntar jag på samtal från min fina svägerska :)
Livet är bra!


En liten bild på nya soffan. Kommer att införskaffa en matta&lite mer bilder på väggarna. Men allt tar sin tid :)
Ha en fortsatt bra söndag!
2013-10-20 @ 18:56:56 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0