Planer

Har en del att se fram emot nu i höst/vinter
♡Åka till syster i Göteborg
♡Åka till Uppsala
♡Hoppas på en tjejhelg i Stockholm med Petra&Matilda.
♡Sälja på loppis
♡Fira andra advent med mina tjejer och förmodligen blir det i Sundsvall. Då jag ska passa på att åka upp någon dag tidigare och hälsa på min svägerska!

Sen kommer det säkerligen dyka upp mysiga filmkvällar och en glöggkväll tänkte jag ha här hemma, baka pepparkakor och julgodis! Hösten är mysig och hela december är en enda mysig julyra! Lär nog få upp lite julsaker detta året och en julgran, fast i plast så Petra som är allergisk kan vara här ändå :)♥

Somnar gott med alla dessa planer. Så fram tills varje sak så tar jag dag för dag♥ Godnatt :)
2013-10-08 @ 23:33:44 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0