Jag lever!

Bytte mobil och glömde bort mitt lösenord hit. Sedan hängde allt på lathet. Men nu så!
Tänkte att bilder är kul att sammanfatta med, så hääär;



Min bästa kompis Petra gifte sig! En underbar dag blandat med tårar och skratt.



Min svåger tog studenten! Firade honom ordentligt i Uppsala.



Min lillasyster tog studenten♥ Härlig dag!



Haft mysiga dagar med Marley och Moffis♥



Lever fortfarande ekologiskt/fairtrade liv!



Bokat en resa till Side i Turkiet i september. Jag och Moffe ska ner och hälsa på min kusin och hennes man :). Inte träffat dem sen i februari!

Det är väl det stora hela. I övrigt jobbar jag massor och planerar och drömmer som vanligt. Ha de gott♥
2013-07-04 @ 21:51:43 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0