Omedvetet stressad?

Vaknade inatt av en otrolig smärta i vänster bröst och en hjärtklappning som var till att duga! Trodde på riktigt att om jag skulle somna skulle jag inte vakna igen. Smärtan hängde i hela dagen och även nu ikväll, inte så ihärdig som inatt som tur är. Har varit och är mycket nu i livet, men jag mår ju bra annars och gillar det jag gör. Så jag tror att jag är mer stressad än vad jag tror, omedvetet och att inatt sa kroppen till. Så idag har jag fokuserat på att andas. Såklart andas man alltid men det är inte ofta man lyssnar till sina andetag och hur man andas. Tänkte även börja med mindfulness imorgon och göra det till en vana att börja morgonen med och avsluta dagen med. Stressen måste bort och den kan enbart försvinna om jag tar hand om mig själv :)

2013-01-16 @ 22:34:41 Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma k

Lite av Rickards andningsövningar och sånt kanske?

Ta hand om dig! Kram Emma

2013-01-17 @ 04:50:24
Postat av: Sandra

Ja! Åå jag tänker mycket Richards andningsövningar och tips!

Ta hand om dig med söta du<3
Kramar - saknar verkligen Birka så mycket ibland. Det kommer alltid vara en så fin del i mitt liv!

2013-01-17 @ 23:39:31

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0