Häng!

Trots min intensiva jobbsommar så har jag hunnit med en del häng med pojkvän, vänner och familj. Mindre än vad jag både hade hoppats på och velat. Men lite är bättre än inget! Dock behöver jag verkligen lite semester nu så jag kan komma ur denna trötthet då jag nästan kan somna ståendes!


Haft mysiga dagar med min man & vovve :)



Marley har haft en och annan date med sina hundkompisar.




Myst med vänner♥ Inte fångat bild på alla tillfällen, som tjejutgången i juli som var fantastiskt rolig!


Mysiga middags dejter med min man♡

Så en hel del har jag hunnit med ändå :) Ser fram emot hösten! Då jag kommer kunna vara mer tillgänglig och faktiskt ha tid till att umgås :) Fast anställning= Frihet!
Kram!

2013-08-13 @ 11:51:40 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0