Vardagslyx!

Började dagen med en frukost med Emelie, så himla trevligt :). Kul att börja dagen lite annorlunda någon gång! Tog sedan med min lilla vovve på en lång promenad i värmen och han blev visst helt slut! Badade i varenda gyttjehål gjorde han med. Tokig i allt som har med vatten att göra. Gjorde massa pannkakor till min älskling när han kom hem från jobbet och sedan har vi haft soffhäng nästan hela kvällen! Marley har blivit så väldigt gosig och vill alltid krypa intill och ligga nära :). Jag hade en liten stund för mig själv då jag läste ur boken "Jag lever, pappa". En så gripande bok! Om du inte läst den, gör det. Ett boktips från mig!
Imorgon vankas jobb och sedan Aloe Vera kväll hemma hos Petra. Bra dagar :) Godnatt

2013-04-17 @ 23:58:33 Permalink


Kommentarer

Har du klickat in här så säg gärna hej!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skriva vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0